Har du en god nettside?

Er nettsiden din et sted du er stolt av å vise frem, og er den lett å finne? Nettsiden til en bedrift skal være selve plattformen der man selger og markedsfører sin bedrift. Nettsiden er ofte det første stedet en potensiell kunde finner din bedrift, og man kan derfor stille seg spørsmålet om den er din viktigste digitale eiendel.

En god nettside er enkel og oversiktlig, og handler først og fremst om brukeropplevelsen. Det skal være lett å finne frem til det som man ønsker svar på, og det skal være lett å finne den viktigste informasjonen. Er adressen, telefonnummer, kontaktinformasjon og åpningstider lett tilgjengelig? Har du en side som er optimalisert for mobil?

Dersom du er i tvil om nettsiden din er optimal eller gir deg maksimal uttelling, så burde du melde deg på vårt kurs i «Hva er en god og dårlig nettside?». På kurset gjennomgår vi de viktigste prioriteringene, fallgruvene og teknisk ved en god nettside. Vi har maks 20 deltagere per kurs, og justerer vanskelighetsgraden etter kunnskapsnivået til deltakerne. Det blir også mulighet til å få konkrete råd og tips til akkurat din bedrift på slutten av kurset

 

Om kurset

Sted: Webcode, Gismerøyveien, Mandal, Norge
Dato: 24. august 2017 - 24. august 2017
Tidspunkt: 09:00 - 12:00
Varighet: 3 timer
Anbefalt for: Nybegynnere

Pris

Frem til 16. august 2017 kan du få early bird pris på dette kurset.
2900 1500 ,-

Laura la Cour Andresen

Digital designer

laura@webcode.no

(+47)93025658

Påmelding

Pris

Frem til 16. august 2017 kan du få early bird pris på dette kurset. Pris 1500 ,- pr. deltager.

Skriv inn kontaktinformasjonen din til venstre og velg antall deltakere. Så melder vi deg på kurset vårt.

Totalpris

Avhenger av antall deltagere

Snarveier