Bruker du kundedataen til å skape verdi?

Sitter du på mye kundedata? Da har du en potensiell gullgruve!

Nyhetsbrev er en rimelig og effektiv metode å markedsføre seg. Fordelen er at du treffer motiverte kunder rett i innboksen og at du enkelt kan måle verdien ved hjelp av et analyseverktøy. Mailchimp er et markedsledende og brukervennlig nettbasert verktøy som gjør det like enkelt å designe profesjonelle nyhetsbrev som det er å sende dem ut til abonnenter.

Dersom du vil begynne med eller allerede har tatt i bruk Mailchimp men gjerne vil lære mer, anbefaler vi deg å melde deg på vårt kurs i Nyhetsbrev/Mailchimp. Få hjelp av oss til å bruke kundedataen til å skape verdi.

På kurset lærer du blant annet hvilke muligheter som ligger i Mailchimp, hva som er et godt nyhetsbrev, huskeregler, hvordan evaluere og mulighetene med automatiske utsendingsløp. Vi justerer vanskelighetsgraden etter kunnskapsnivået til deltakerne. Det blir også mulighet til å få konkrete råd og tips til akkurat din bedrift på slutten av kurset.

Om kurset

Sted: Webcode, Gismerøyveien, Mandal, Norge
Dato: 18. oktober 2018
Tidspunkt: 09:00 - 12:00
Varighet: 3 timer
Anbefalt for: Markedsavdeling og/eller ansatte med ansvar for markedsføring/salg eller analyse.

Pris

Frem til 23. august 2018 kan du få early bird pris på dette kurset.
2900 1900 ,-

Påmelding

Pris

Frem til 23. august 2018 kan du få early bird pris på dette kurset. Pris 1900 ,- pr. deltager.

Skriv inn kontaktinformasjonen din til venstre og velg antall deltakere. Så melder vi deg på kurset vårt.

Totalpris

Snarveier