Facebook-annonsering for en av Sørlandets største arbeidsplasser

Nytt år, nye studenter. Universitetet i Agder (UiA) jobber aktivt med sosiale medier for å nå nye studenter. Webcode har fått ansvaret for markedsføringen på Facebook for alle fakultetene inn mot skoleåret 2018-2019.

Store mengder studenter skal rekrutteres årlig, fra fjern og nær til det brede utvalget studier som tilbys på Universitet i Agder. Et av flere verktøy UiA benytter er Facebook, som med sin presise målretting er et svært effektivt verktøy for å nå potensielle nye studenter. Webcode hjelper UiA med å nå ut til så mange og så riktige målgrupper som mulig, gjennom taktisk kampanjestyring og produksjon av studieannonser.

Webcode står for kampanjestyringen på Facebook i tett samarbeid med UiAs kommunikasjonsavdeling og kontaktpersoner for de ulike fakultetene.

 

 

Om prosjektet

  • Kunde: Universitetet i Agder

Interessert i hvordan vi kan hjelpe din bedrift?

Relaterte referanser

Snarveier